Tisdag 15/9-09

Hej!
Sitter här och ska snart antagligen gå och lägga mig men kände att det var dax för ett inlägg på bloggen! Jag vill bara säga att jag mår mycket bättre och att jag inte har någon feber längre! Men jag har inte så mycket ork... Var ute och fotade lite i trädgården och jag blev helt slut... det är jobbigt.... Men jag kommer i alla fall till skolan denna veckan! Det känns skönt speciellt när jag har missat nästan 3 veckor... Idag kom mamma hem från sin "operation gallsten" fy vad äckligt säger jag bara! Hon fick med sig stenarna hem och jag ska aldig mer kolla på dom! Dom var jätte äckliga, usch!

Varje gång jag ser dig,
varje gång jag rör dig,
varje gång jag känner dig,
varje gång är alltid lika underbar,
jag skulle inte klara mig utan dig i mitt liv,
Jag älskar dig!

Tack för att ni finns vänner ni betyder allt och lite till. Jag finns här för er om det är något, i vått och tort!

puss&kram
// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0