Onsdag 2/9-09



Hejhopp.

Jag har varit hemma ifrån skolan i tre hela dagar nu utan framgång... Fast idag kan jag faktiskt nog få lov att säga att jag mår bättre men inte fullt så bra som jag borde ha gjort eller kan (ska) göra. Men påhittig som jag är så kan man alltid sminka sig! hah!
Supermodell?
Skulle inte tro det du.

Jag vill bara påminna alla att det är FINAL i kväll i "So you think you can dance". Jag kommer att sitta fastklistrad vid tv rutan. Dom som har tagit sig till finalen och som helt klart Äger scenen vad dom än gör är Kayla, Brandon, Jeanine och Evan. Jag rekomenderar varm att ni kollar på det!

Puss&kram
// Louise

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Krya på dig!!

Kram<3

2009-09-02 @ 19:58:55
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: oliver

söt! :)

2009-10-24 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0