lördag


'



Sitter och kollar på dessa underbara klockor Jag är GALEN i dem! har gillat dem sen jag såg de för första gången men inte riktigt våga köpa en. Men funderar på om jag faktiskt ska göra det nu. Men vet inte vilken färg eller om det ska vara "diamanter" runt... så skulle behöva lite förslag. Finns på Ur & Penn.

Ska snart åka till träningen med Mats. Gud vad jag längtar det ska bli så kul. Men först ska jag äta och lite sånt.
För övrigt var jag på Gina Tricot i torsdags på deras VIP kväll men hittade inget. Förväntade mig lite nya kläder men de hade inte fått in något nytt. Så det blev inget nytt i garderoben för mig.

Ha det bra!
// Louise

Kommentarer
Postat av: Tina

Fin blogg ^^

2009-11-28 @ 12:57:58
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0