Torsdag!





Hej!


Idag var det 80 tals tema i skolan! vissa var riktigt snygga (; speciellt Sofia! ;D
Efter skolan åkte jag in till stan med Victor och Christian(Y) Det blev en fika och sen kom Julia ;D Vi skulle sola! Victor åkte hem med halv 6 bussen men han missade bussen så han åkte med sin pappa hem (;
Sen har det inte hänt så jätte mycket mer!
Just nu håller jag på och packar inför SM!! Jag är lite nervös bara men annars är det helt okeei ^^
Jag är jätte trött verkligen... Ska nog snart gå och lägga mig (:
Karlstad here we come! <3


Take care // Louise

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack så mycket för den fina komplimangen! Undrar vem som vinner 80-tals tävlingen

2009-05-21 @ 10:01:09
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0