Söndag!



Hellu (;

Denna helgen har det inte hänt så mycket på förutom att jag har varit på konfirmation i halmstad! Riktigt roligt faktiskt (Y) Äntligen fick man träffa kusinerna igen och mostern förstås!
Idag har det bara varit träning inför SM!! Som alla andra veckor, men nu börjar det verkligen närma sig!!
Jag blir bara nervösare och nervösare för varje dag som går, och nu måste jessi komma hem från Italien, om hon inte redan är hemma? (; Och så måste praoen sluta för åttorna så man träffar allt roligt folk igen!
Jag tror att jag är deppig ;o Men varför vet jag inte... aja, någon som vill få mig på bättre humör? :D
Jag saknar bättre tider och varma sommar dagar!


Take care// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0