Kväll!





Tjosanhoppsan!



Denna dag har varit underbart rolig!!
Först skolan som var jättekul och sen träning som gick underbart bra!!
Det kan ju inte bli mer bättre eller vad säger ni? (;
Imorgon i skolan är det kärlekstema för niorna i lag 2 och jag och min bror ska ha en liten bugg kurs då!
Men jag missar slöjden så det är inte så kul ;( Men aja, lite extra träning gör väl inget (: Och jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig på banketten ;o Någon som har ett förslag på en klänning eller något? Snälla jag är i ett stort behov av HJÄLP!
Jag har kommit in i en period igen där jag mår illa när jag äter! Vad är det med mig egentligen?? Jag som rent ut sagt "älskar" mat ;o Jag mår illa så fort jag tänker på mat och när jag äter ;P inte bra, men det brukar gå över efter några dagar! (OBS!! det är inte mens) HAHA! ;P
"Jag tror jag är kär"


Take care// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0