Hellu (;





Hej!


Jag har inget att göra! ;o Seriöst, Helena fick damp på mig idag bara för att jag tittade på några bloggar! ;s Bara för det fick jag redovisa mitt arbete om havssköldpaddor... det sög -.-' Men aja, det är bara 11 dagar kvar till SM!! jag längtar hur mycket som helst! Idag så äre träning också, mys! Jag sitter här och lyssnar på boogie musik, haha, jag kommer på massa coola acro turer men vi får inte använda dom! Det suger ;o
Jag borde egentligen öva på min spanska läxa men jag "tror"  att jag kan den så den får vi ta lite senare (;
När jag tittar ut genom fönstret så ser jag våran granne Hilda som sitter och gungar! Otroligt söt liten unge på 3 år :D
Men väldigt tjatig får jag nog tillägga! Men det är mys!



Take care // Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0