Helgen!





Hej!


I fredags var jag med jessih och sarrih (Y) Riktigt roligt men sen gick sara hem vid 12 skulle jag tro och sen ringde Alle och frågade om vi skulle med ut (?) Aja, dom var riktigt packade och roliga (;
I lördags tränade jag bara och så kom Julia och hennes mamma hit och skulle fixa lite med dubbelbuggs kläderna och dom åkte hem vid 1 tror jag ;s dom var här väldigt länge och jag ville inte gå och lägga mig föräns dom hade åkt så det blev lite sent , och sen ska man självklart träna vid 10 idag men det gick finfint ändå och det är vi nöjda med (:
Sen idag var jag med Sara efter hennes konfirmation och hon var super fin! (:
Nu är det bara 4 dagar kvar sen åker vi :D längtan är STOR!


Take care // Louise

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin-fin blogg!!! =)

Titta gärna till min...<3

2009-05-20 @ 20:26:55
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0