Dagen<3





Hej!


Igår var det kärlekstema med niorna som gällde (eller jag var med och höll i en bugg kurs) Riktigt roligt eller rättare sagt underbart!!! Jag slapp slöjden och engelska ;D
Idag har det hänt ganska mycket ändå!
Först var det skola och då fick vi reda på våra spanska prov! jag trodde att jag skulle få göra om prov men icke-sa-nicke! Max var 50 och jag fick 41,5 :D riktigt nöjd faktiskt för det provet gick skit verkligen!
På engeskan hade vi Penicilin (Per Selin eller hur han nu stavar) Aja, det var roligt iallafall, men han borde skaffa sig ett par större byxor, en längre skjorta och RAKA ryggen!! Fasen vad äckligt det var ;s
Efter skolan så åkte jag mamma och christian in till stan för att titta på kläder och gissa vad jag hitta?
Jo... en klänning till banketten!! Den är superfin, jag blev typ kär i den kan man säga! ;)
Sen efter stan var det raka spåret hem och ta på sig tränings kläderna och åka till träningen.
Vi har NO läxa tills imorgon och det sätter sig inte i mitt huvud ;s aja, jag får väl sova på saken och ser om jag kommer ihåg det imorgon!
Annars har dagen varit kanon verkligen!
Du är grymt fin :*<3


Take care// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0