Onsdag 1/7-09



Hej!

Det har hänt mycket sen sist jag bloggade!
Jag har varit på djurparken med lag 2. Vi skulle svara på massa frågor om djurparken och skit men kul var det!:D varit ute och cyklat med 7d, det var ju såååå kul! Egentligen var det inte så kul men vad gör man inte för lag 2? och sen har det också varit SKOLAVSLUTNING! Det är det bästa på hela året. Jag måste bara tilläga att alla var jättefina och ni som sjöng solo sjöng super bra och vi i kören tyckte jag gjorde ett bra jobb!!<3
Jag har också varit i Halmstad hos mina kära kusiner och firat Nicke för att han tog studenten, han börjar bli riktigt gammal nu ju! haha, Inget illa menat!
Äntligen har vi börjat träna igen! Vi har haft uppehåll i tre veckor tror jag att det va, det är hemskt att vara ifrån dansen så länge. Fattar inte hur man bara kan sitta hemma och inte göra ett piss! det fungerar helt enkelt inte! Idag ska vi in till stan en sväng och träna lite! Vi har haft lite uppvisningar också! en på textil museet och en på stora torget, Helt UNDERBART kul är det! Vi dansade också på skolavslutningen!
Det har hänt ett MIRAKEL! Zingo går genom tunneln på agility banan! Fatta hur glad jag blev! han har aldrig gjort det innan! jag är riktigt stolt över honom!
fredag åker jag till Jim och på lördag åker vi till Öland och är borta i 10 dagar! Ska bli riktigt skönt men kommer sakna alla!<3 Men jag finns på mobilen! Men jag har inga gratis sms längre så ni får ringa om det är något!
Nu ska jag ta och laga mat till mig och min bror! han är helt enkelt för lat för att laga mat! Men aja, man kan ju inte vara bäst på allt! ( Med syfte på min bror!)
Haha, ha det bäst tills jag lägger upp nästa inlägg! och var snälla och kommentera! ;)


Take care // Louise J

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jaha då var det som vanligt igen, dansen har börjat ju!!



Ha det så kul på Öland!!

Kram<3

2009-07-04 @ 16:19:47
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0