Träning!

Hej! ♥

Idag har jag inte varit i skolan utan jag har varit med på den årliga julvandringen som hålls i Sandhult! Jag och Sofia var soldater och det var riktigt kul! Vi ska dit imorgon också mén då ska Sofia antagligen vara ängeln Gabriel så jag får stå ute och frysa tårna av mig helt själv!
Jag ska åka och träna om 10 minuter så jag måste snart gå och byta om. Men på söndag är det luciatåg här i Sandhult i Sandhults kyrka och jag hoppas att alla kommer och kollar! Jag vill gratta den som blev lucia! Jag är jätteglad för din skull! Grattis! Efter lucian i Sandhult ska jag och Lovisa direkt ner till Sandared för att vara med på ett till lucia tåg med Sandgärdskolans kör. Det ska bli riktigt kul! Där får ni också gärna komma och kolla!
Men måste gå nu ska åka ner till träningen!

Ha det bra! ♥
// Louiise

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så jätte mycket!

2009-12-10 @ 11:20:57
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0