Ont



Hej!

Sitter här med ont i halsen eftersom jag pratat/sjungt för mycket!
Idag var det elevensval i skolan och jag hade fotomaraton. Det var riktigt roligt! Jag, Sofia, Emma och Elinor var klara en timma före alla andra så vi satte oss på Viskan och tog oss en varm choklad! Det var vi verkligen värda! Imorgon är det ännu en dag med fotomaraton men då ska vi mest vara inne och skriva lite om våra bilder tror jag! Men jag ska gå och ta mig en kopp te nu.. Min hals värker och kämpar emot. Kan knappt prata utan att det gör ont... jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk igen.

Ha det bra! ♥
// Louiise

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nu har jag en jultävling på bloggen!

Och du...

GOD JUL!

2009-12-23 @ 23:51:13
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0