Hetsigt!

Hej! ♥

Idag har det varit en bra dag! Först var det julvandring men konfan, vi slutade kvart i elva. Sen var det att gå hem och äta något och självklart somnade jag! Sen var det stan med Sara och där fräffade vi Jessi. Vi (sara) kollade efter julklappar och köpte en fin sak till sin mamma! Sen var det 404 till sandared som gällde för att öva till luciatåget i skolan imorgon! Jag måste gå upp halv 6 om inte tidigare.
För övrigt så spenderades kvällen med söta jessi! Blev lite snack om livet och sånt, lite myspys! hehe, men jag skulle hjälpa henne med hennes krans men hon var klar när jag kom så det blev "chill" som man säger?
Men måste gå och duscha nu, sen ska jag gå och lägga mig! Måste tagga inför imorgon!

Godnatt!
// Louiise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0