Söndag!

Hej!

Nu har lilla jag, mamma och Christian kommit hem från Olofsbo.
Första dagen spelade vi minigolf och det gick riktigt bra för mig faktiskt, jag kom 2:a (av 3).
Andra dagen blåste det jätte mycket men vi gick ändå ner till stranden och solade! Har fått lite mer färg nu är vad jag hade förut (som tur är) men smart som jag är så doppade jag huvudet i havet och det var bakterier eller något i vattnet så jag blev sjuk. Så fort jag åt eller drack något (förutom blåbärssoppa och knäckebröd) så fick jag jätte ont i magen och då menar jag jätte ont! Det var precis som om magen krampade och så fick jag springa till toaletten... Det var inte så roligt och det höll på så hela dag tre så jag låg i villavagnen och kollade på tv och bara myste medans mamma och Christian var och handlade och sånt. Men idag är det så mycket bättre jag kan till och med äta godis! Men jag är inte sugen på det haha...

Imorgon far jag till Jim! Gud vad jag saknar honom. Jag ska nog antagligen sova där med, tror jag...??tihi.

Skolan börjar snart också! Gud vad jag längtar. Fast jag är nog den enda som gör det skulle jag tro...? Men aja, jag tycker iallafall att det ska bli jättekul att träffa alla igen. Jag SAKNAR er!

Puss&kram
// Louise

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det ska bli kul att träffa dig oxå, men jag längtar inte till skolan...



Kram<3

2009-08-16 @ 23:41:45
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Lite kul är det väl att skolan börjar men inte så man längtar.. men håller med att kul att träffa alla! Kolla min blogg så får du se min lilla kanin, Selma! Ses på Onsdag

2009-08-17 @ 20:41:23
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0