Måndag 24/8-09



Hej!

Måndag- jag kände verkligen inte för att gå upp imorses, men jag tvingade mig själv att gå upp 10 minuter försent så allt blev bara fel i morses. Men jag gick till skolan ändå och första lektionen var engelska och som vanligt fick vi läxa! Men det är det jag har längtat efter så varför klagar jag? Sen var det dax för bild och jag försökte rita en häst men det blev mest likt en hund... haha det förklarar allt om hur bra jag är på att rita. Efter bilden var det spanska men varför ha spanska när man inte lär sig något? konstigt... Sen kom den efterlängtade lunchen, jag var hungrig som jag vet inte vad. Det blev falukorv och makaroner inte jätte gott men inte äckligt heller. Sen hade vi bara svenska, so och no kvar. Det hände inte något speciellt på svenskan och so:n men no:n blir ju bara roligare och roligare! Vi har sexualkunskap och vi tittade på en film om puberteten och sånt. Jag tycker faktiskt att det är kul. Sen ska vi jobba om människo kroppen och det ska bli jätte kul. Jag vill ju bli läkare så det är något jag ska satsa på. Sen var denna dagen slut och jag åkte hem, men efter/under no:n fick jag jätte huvudärk så jag har inte gjort något förutom gjort mina läxor nu... Men jag ska nog snart gå och lägga mig och läsa eller något sådant. Imorgon är det tisdag och det betyder att det är dax för hemkunskap! Det ska bli jättekul! Nu ska jag logga in på facebook och spela lite farmville men ni får ha det så bra så länge tills jag updaterar igen.

Puss&kram
// Louise


Kommentarer
Postat av: L

2009-08-24 @ 19:15:36
Postat av: Lovisa

Vad fin din blogg är!!



Titta gärna till min blogg och kommentera vad du tycker...



Ses imorn! Kram<3

2009-08-24 @ 19:17:14
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0